vineri, 7 octombrie 2011

Crosul Loteriei Române-Constanța


 ,,Traseul crosului va avea lungimea de aproximativ 4.500 metri, pregătirea și organizarea din punct de vedere logistic și sportiv urmând sa fie realizata de către reprezentanții C.N.L.R. S.A. - Centrul de Profit Constanta în strânsă colaborare cu Direcția Județeană pentru Sport și Tineret Constanța cât și cu Inspectoratul Școlar Constanța,,. Din punctul meu de vedere, a unui mărunt participant, entuziasmat la început, dezamăgit mai la sfârșit. Organizarea acestui cros a avut multe lipsuri. Lăsăm la o parte premiile în bani, și participarea numeroasă a sportivilor legitimati și a amatorilor, peste 2500.Nu numai asta face ca o competiție să aibă succes. Și micile detalii contează. Să luăm de exemplu observatorii de pe traseu. Observatori, mult spus. Tineri sau mai putin tineri ce au fost nevoiți să piardă timpul pe acolo.Cine nu vorbea cu un coleg care alerga, vorbea la telefon sau se uita în cu totul altă parte. S-a alergat pe două benzi de circulație rutieră alăturate, 2250 m dus și 2250 m întors, fapt ce a dat posibilitatea unor persoane să scurteze traseul. Observatorii bineînțeles că nu au "observat" nimic. Am depășit pe prima linie de 2250m câteva persoane care culmea au ajuns înaintea mea. Aici dacă eram în locul organizatorilor, la capătul celor 2250 m, puneam ștampile. Nu cred că se supăra cineva. O altă problemă a fost la finiș. Trebuia să stai la coadă, cumințel până te lua în evidență. Așa au făcut majoritatea alergătorilor. Am spus majoritatea, nu toți. Au fost unele persoane, mai întârziate care în loc să se așeze la rând în ordinea sosirii, alergau pe lângă coloana în așteptare și intrau în față. Fără pic de rușine. Observatorii, "observau" în continuare. Nu știu ce loc am luat pentru că, după ce s-au terminat bonurile pentru tombolă, 25 sau 30, nici asta nu am putut afla sigur, pe nimeni nu mai interesa nimic, dintre organizatori. Pot presupune doar. S-au terminat bonurile în fața mea, deci am ieșit ori pe locul 26, ori pe locul 31. Tare mult as fi vrut sa știu sigur ce loc am luat, chiar dacă terminam cursa pe locul "101". Mai spun doar atât: " cinste celor care au alergat cursa întreagă și rușine celor care au venit să se afle în treabă!" Sunteți o pată neagră pe obrazul sportului ! Am plecat acasă cu un gust amar, nu de la fiere, m-am simțit bine chiar dacă am alergat după o tura de noapte. Mândru Că Sunt Român ! :)
















6 comentarii:

  1. Eu consider că ai câştigat primul loc :)
    De 3 ori BRAVO!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai perfecta dreptate in tot ce ai spus. Au fost foarte multe persoane care au venit acolo sa se afle in treaba, care scurtau traseul. Au fost altii care au avut si tactica. In prima linie de 2250m se retrageau pe dreapta pe trotuar ca si cum ar fi renuntat, si cand venea coloana din spate, respectiv profesionistii, ca ei erau primii, intrau cu ei in coloana. De linia de finish, nu mai e nimic de comentat, era de ajuns o poza, ca sa-si dea seama toata lumea ce s-a intamplat acolo. In rest totul bine si frumos, atata timp cat stiu ca am terminat crosul corect, si am alergat pt mine. Felicitari si tie pentru asta! Salut.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt începător la astfel de competiții și nu mă așteptam la asa ceva. Acum sunt mai pregătit pentru următorul cros :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Vazand pozele dumneavoastraacum si asteptandu-mi atunci copilul de 11 ani sa termine cursa, constat ca baietelul care a terminat cursa primul la 11-13ani baieti nu a plecat in acelasi timp cu ceilalti copii, ci odata cu seniorii. Daca tot era mai bun decat ceilalti de ca sa-i si fure putin?

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...